خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم مجرب مهر و محبت از راه دور ایجاد عشق و علاقه

طلسم مجرب مهر و محبت از راه دور ایجاد عشق و علاقه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم مجرب مهر و محبت از راه دور ایجاد عشق و علاقه پرداخته ایم. برای جذب و احضار معشوق از راه دور و ایجاد عشق و محبت دعا و طلسم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم مجرب مهر و محبت از راه دور ایجاد عشق و علاقه,طلسم مهر و محبت از راه دور – طلسم مجرب برای مطیع و فرمانبردار شدن شخص,طلسم محبت تضمینی و قوی,طلسم سریع الاجابه مهر و محبت,طلسم سوزاندن نمک برای محبت,طلسم مجرب از راه دور,بهترین طلسم مهر و محبت,طلسم تضمینی فرمانبردار کردن

طلسم مجرب مهر و محبت از راه دور ایجاد عشق و علاقه

اگر خواهی کسی را در عشق خود بی آرام سازی نقش زیر را بر سفال آب ندیده بنویس و در آتش بیانداز به حرمت این نقش و به اراده و عظمت الله این شخص مطیع و فرمانبردار تو خواهد شد

۱۱ ۵ ۱۱ ۲ ۱۱ و ۱۱ و ۱۱ که ۱۱ ۱۱۱ که

ناخنهای خود را بگیر و یک بار سوره یس مغربی را به ناخن هایت بخوان و بعد ناخن ها را در جعبه کوچکی مانند قوطی کبریت بریز و هر وقت ان طرف رو دیدی جعبه را تکان بده و به جعبه فوت کن و بعد به ان شخص فوت کن.تا مثل کنه بهت بچسبه .

در انجام دعای محبت ، نکته ای که مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتیجه دعا برای دعا کننده است. در ذیل دعائی بسیار سریع، آسان و قوی برای محبت ذکر میشود.

هر کس که در نظر دارد محبت دیگران به او جلب شود شب جمعه دو رکعت نماز با حضور قلب کامل بخواند. در هر رکعت پس از حمد، آیه الکرسی را یکبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را یازده مرتبه بخواند. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگوید:

(یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، اسم مطلوب را بگوید.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *