خانه / دسته‌بندی نشده / آیه قرآنی مجرب برای افزایش و گشایش رزق و روزی

آیه قرآنی مجرب برای افزایش و گشایش رزق و روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به آیه قرآنی مجرب برای افزایش و گشایش رزق و روزی پرداخته ایم. برای وسعت و افزایش و گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

آیه قرآنی مجرب برای افزایش و گشایش رزق و روزی,آیه مجرب برای خیر و برکت در مغازه و منزل و افزایش رزق و روزی,آیه قرآنی رزق و روزی,آیه قرآنی برای خیر و برکت در کارها,ایه سریع الاجابه برکت در مغازه,آیه قوی برای زیاد شدن روزی,آیه تضمینی زیاد شدن روزی,بهترین آیه قرآنی مخصوص روزی

آیه قرآنی مجرب برای افزایش و گشایش رزق و روزی

اگر کسی آیه ۵۹ سوره انعام را بر صفحه از قلع بنویسد و در دکان یا منزل خود آویزد خیر و برکت آن بسیار شود.

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَیْبِ لایَعْلَمُها اِلاّ هُوَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْبَرَّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ اِلاّ یَعْلَمُها وَ لا حَبَّهٍ فِی ظُلُماتِ الْاَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا یابِسٍ اِلاّ فی کِتابٍ مُبین

**********************************************

آیه به جهت زیادی رزق

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *