خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم مخصوص بستن چشم و گوش و زبان دیگران مجرب

طلسم مخصوص بستن چشم و گوش و زبان دیگران مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به طلسم مخصوص بستن چشم و گوش و زبان دیگران مجرب پرداخته ایم. برای زبان بندی دشمنان و بستن چشم و گوش و زبان دیگران طلسم مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

طلسم مخصوص بستن چشم و گوش و زبان دیگران مجرب ,طلسم قوی بستن چشم و گوش و زبان دشمن و مخالف و بدگو,طلسم سریع الاجابه زبان بند,طلسم برای بستن گوش و زبان شخص,طلسم برای بستن چشم شخص,طلسم مجرب بستن زبان دشمن و بدگو,بهترین طلسم چشم و گوش و زبان بند

طلسم مخصوص بستن چشم و گوش و زبان دیگران مجرب

اگر از حرف های دشمنان و صحبت ها و زخم زبان آن ها در عذاب هستید و صدمه دیده اید دعای زبان بندی برای حل این مشکل بسیار مفید می باشد.

دعاهای زبان بندی شامل طلسم هایی هستند که به بستن چشم و گوش و زبان کمک می کنند و زبان بند هایی می باشند که برای بستن زبان هر شخص حتی مادر شوهر نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

دعاهای زبان بند شامل دعای زبان بند خوراکی، دعای صد باب زبان بند که زبان بند از راه دور بوده و دعای زبان بند برای شخص می باشند.

ی۱ل ط ۱ ۵ ۱ ۵ ۱ ۵ توکلوا یا خدام هذه الطلسم بعقد لسان کذا عن کذا الوحا الوحا العجل العجل اساعه اساعه

قاعده ی طلسم بالا برای بستن چشم و گوش و زبان:

این دعا را باید در چهار شنبه ساعت اول روز باید نوشت.

ساعت اول روز همیشه یک ساعت قبل از طلوع افتاب حساب می شود.

پس یک ساعت قبل از طلوع آفتاب ساعت اول روز است و آن هم به مدت یک ساعت تمام، پس شما باید در این ساعت که ساعت عطارد می شود دعایتان را بنویسید.

با کاغذ سبز و جوهر مشکی بنویسید. این دعا زبان بند قرآنی نیست اما طلسمی بسیار مجرب می باشد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *