خانه / دسته‌بندی نشده / فضیلت سوره مبارکه توحید بعد از نماز از ائمه معصومین (ع)

فضیلت سوره مبارکه توحید بعد از نماز از ائمه معصومین (ع)

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به فضیلت سوره مبارکه توحید بعد از نماز از ائمه معصومین (ع) پرداخته ایم. برای دانستن آثار و برکات و فضایل سوره مبارکه توحید بعد از نماز مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

فضیلت سوره مبارکه توحید بعد از نماز از ائمه معصومین (ع),خواندن سوره توحید پس از نماز,سوره توحید بعد نمازهای یومیه,سوره توحید برای گرفتن حاجات,سوره توحید برای آمرزش گناهان,سوره توحید برای کسب رحمت الهی,خواص و فضیلت سوره توحید,آثار و برکات سوره توحید

فضیلت سوره مبارکه توحید بعد از نماز از ائمه معصومین (ع)

فضیلت سوره توحید بعد از هر نماز

سید ابن طاووس از حضرت رسول(ص) روایت کرده است:

هرکه پس از هر نماز سوره «توحید» را بخواند از آسمان رحمت بر سرش فرو ریزد و آرامش بر او نازل شود و خدا به سوی او به مِهر نظر اندازد و گناهانش را بیامرزد و هر حاجت که بخواهد برآورده نماید و در امان خدا باشد.(مفاتیح الجنان)

امام صادق(ع) می فرمایند:

کسی که یک شبانه روز بر او بگذرد و نمازهای پنج گانه را بخواند و در آن ﴿قُلْ هُوَ اللَّه أحَد﴾ را نخواند به او گفته می شود:ای بنده ی خدا، تو از نمازگزاران نیستی! (تفسیر نورالثقلین) و کسی که به خدا و روز قیامت ایمان دارد خواندن سوره ی ﴿قُلْ هُوَ اللَّه أحَد﴾ را بعد از هر نماز ترک نمی کند چرا که هر کس آن را بخواند خداوند خیر دنیا و آخرت را برایش جمع می نماید و خود و پدر و مادر و فرزندان شان را می آمرزد. (تفسیر برهان)

منبع : سایت هاروس مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *