خانه / دسته‌بندی نشده / فضیلت و برکات دعای شرف الشمس همراه با متن کامل

فضیلت و برکات دعای شرف الشمس همراه با متن کامل

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به فضیلت و برکات دعای شرف الشمس همراه با متن کامل پرداخته ایم. برای دانستن خواص و فوائد دعای شرف الشمس مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

فضیلت و برکات دعای شرف الشمس همراه با متن کامل,خواص و فوائد دعای شرف الشمس – متن کامل طلسم و حرز شرف الشمس,حرز شرف الشمس,طلسم شرف الشمس,خواص فراوان شرف الشمس,متن کامل شرف الشمس,فوائد زیاد شرف الشمس,حکاکی شرف الشمس روی عقیق اصل یمنی,دعای کامل شرف الشمس حکاکی شده

فضیلت و برکات دعای شرف الشمس همراه با متن کامل

در باور عامیانه، «شرف الشمس» نگین انگشتری زردرنگ است که بعضی ها به نیت گشایش در کارها به دست می کنند. اما در واقع شرف الشمس سنگ نیست. بلکه دعایی است که در روز نوزدهم فروردین با آدابی خاص می نویسند و نقشی رمزگونه را پشت انگشتر عقیق زردرنگ حک می کنند.

زمان انجام اعمال:

نوزده فروردین روز شرف الشمس است و راجع به این روز توجهات زیادی هست و اعمال و آداب خاصی برای این روز آمده است و در کتب ذکر و دعا آمده است که: سالی یکبار شرایط مهیا میشود تا موکلین خورشید به زمین آیند.  لذا امکان انجام این اعمال در سال فقط یکبار است. آنهم فقط در شرف خورشید که خورشید در آن زمان نسبت به سایر کواکب روی زمین قدرت بیشتری دارد.

نگین شرف الشمس ضمن اینکه از عقیق اصل تهیه میشود مزیتهای زیادی دارد

به همین دلیل موجب شده تا هم کمیاب وهم پرطرفدار باشد وآن طلسمی است که روایات فراوانی دال بر اسم اعظم بودن آن متواتر آمده است .این نقوش فقط در نوزدهم فروردین هرسال که به روز شرف الشمس معروف است در ساعات محدودی وبا آداب مخصوص آن بر عقیق اصل حک میشود .اگر خارج از این ساعات حک شود خاصیت های لازم را نداشته وبی اثر خواهد بود .

چون این نگین ها را توسط اساتید انگشت شماری حک میشوند ودر این ساعات منحصر بفرد تنها تعداد بسیار محدودی را میتوانند تهیه نمایند کمیابی و پرطرفداری اش را موجب میشود.مشابه این نگین در بازار یافت میشود ولی در بموقع نوشته شدن آن تردید های فراوان وجود دارد.

حرز شرف الشمس باید از ساعت ۱۱ ظهر تا ساعت ۱۱شب ۱۹ فروردین روی عقیق زرد رنگ نوشته شود و اگر این سنگ در دسترس نبود، روی یک تکه کاغذ به رنگ زرد.

در این حرز ۵ اسم اعظم خداوند به شیوه مخصوصی نوشته می‌شود که حکاکی آن کار هر کسی نیست. می‌گویند نویسنده این اسامی باید فرد آگاه و پاکی باشد و بتواند قوانین نوشتن این حرز را رعایت کند. در نوشتن شرف الشمس، هیچ خطی نباید دوبار کشیده شود، سوراخ‌های ستاره و میم و‌ها و واو نباید بسته باشد، خطوط ابتدا و انتهای ستاره نباید یگدیگر را قطع کنند، اندازه الف‌ها یکسان باشد، واو آخر روی تمام نقش کشیده شود و اگر متن، روی کاغذ نوشته می‌شود، به جای جوهر از گلاب و زعفران استفاده شود.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *