خانه / دعا / فضیلت و برکات دعا از اسماء ادریسی برای کسب مال و ثروت زیاد

فضیلت و برکات دعا از اسماء ادریسی برای کسب مال و ثروت زیاد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به فضیلت و برکات دعا از اسماء ادریسی برای کسب مال و ثروت زیاد پرداخته ایم. برای بدست آوردن مال زیاد دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

فضیلت و برکات دعا از اسماء ادریسی برای کسب مال و ثروت زیاد,آیا  اسماء ادریسی سندیت دارند؟ – فضیلیت هر دعا از اسماء ادریسی,دعای اسماء ادریسی,دعای اسما ادریسیه,اسماء ادریسیه,اسماء ادریسی,اسماء ادریسی با معنی,اسماء ادریسیه چیست,اسماء ادریسیه صوتی,اسماء ادریسی چیست,اسماء ادریسی برای ثروت,اسماء ادریسیه

فضیلت و برکات دعا از اسماء ادریسی برای کسب مال و ثروت زیاد

از حسن بصرى يافتم كه چون خداى تعالى ادريس – عليه السلام – را به [سوى‏] قومش فرستاد، اين نام ها را به او تعليم داد و وحى كرد كه اين نام ها را آهسته و در نفس خود بگويد و آن ها را براى قوم خود ظاهر نكند و خدا را به اين نام ها بخواند و به بركت اين دعا بود كه خداى تعالى او را به آسمان به مكانى بلند برد. پس بعد از آن، اين دعا را به موسى تعليم نمود و بعد از آن، به حضرت محمّد مصطفى – صلّى اللَّه عليه و آله – و آن حضرت اين دعا را در جنگ احزاب خواندند.

حسن بصرى اضافه می کند كه: من از ترس حجّاج پنهان بودم و اين دعا را خواندم. پس خداى تعالى شرّ او را از من نگاه داشت و هر آينه، بر من كسان او شش مرتبه داخل شدند و من اين دعا را خواندم. پس مرا نديدند و خداى تعالى چشم هاى ايشان را از ديدن من پوشانيد.
اين دعا را جهت طلبيدن آمرزش همه گناهان بخوان. پس حاجت خود را از مطلب آخرت و دنيا سؤال كن. پس به درستى كه حاجت تو – ان شاء اللَّه – برآورده مى‏شود و اين دعا، چهل اسم است و آن اين است:
گر چه سید ابن طاووس این دعا را در کتاب ارزشمند خود آورده و آن را عرشی شمرده که به حضرات ادریس و موسی و محمد – صلوات الله علیهم اجمعین – تعلیم داده شده است، ولی این دعا به سند معتبری به دست ما نرسیده و از طریق امامان اهل بیت که باب علم نبوی هستند، نقل نشده و حسن بصری از صوفيان بوده و فرد مورد اعتمادی نیست.
آثاری هم که در اینترنت برای این دعا آورده اند، مثل خود دعا مستند نیست و در نقل سید هم نیامده و نمی توان بر آن ها اعتماد کرد.الیته خواندن آن به قصد رجا و به امید مطلوبیت اشکال ندارد
اما سعی کنید دعاهایی بخوانید که معتبرباشد و از ائمه نقل شده است

اسماء ای که به نام اسماء ادریسی مشهورند و در کتب و سایتهای مختلف منتشر شده شامل چهل اسم ادریسی می باشد و به شرح زیرند :

1. سبحانك لا اله الا انت يا رب كل شي ووارثه
هرگاه كسي خواهد نزد حاكمي رود بايد 17 مرتبه در برابر روي او بخواند وبر خود بدمد وقتي كه حاكم او را ببيند محبت او در دل حاكم افتد يا اگر اميد به مطلب 13 مرتبه بخواند بخوبي ميسر شود و اگر مطلوب با طالب نسازد و سركشي كند بايد طالب غسل كند و جامه پاك در تن بپوشد و 41 مرتبه بر شيريني بخواند و بدمد و به خورد مطلوب دهد و او مطيع طالب شود و بايد اين كار را با اعتقاد درست و صدق دل كافي انجام دهد

بیشتر بخوانید  متن دعای تمجید با ترجمه فارسی و خواص دعای تمجید جهت حاجت

2. يا اله الالهه الرفيع جل جلاله
اگر كسي فقير باشد و در نظر مردم بي اعتبار شود بايد 20 روز و هر روز بعد از نماز صبح 15 مرتبه بخواند و در نظر مردم بزرگ شود و در رزق و روزي بر او گشوده شود و بين مردم عزيز شود و بايد در اين مدت با طهارت و لباس پاك باشد

3. يا الله المحمود في كل افعاله و فعاله
اگر كسي روز جمعه وقت نماز ظهر غسل كند و وضو بگيرد و به مسجد جامع برود و بعد از نماز به هر مرادي كه در دل دارد 200 مرتبه بخواند و با اعتقاد اين عمل را انجام دهد و به آن شك نياورد.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *