خانه / دعا / نسخه مجرب برای رفع سختی و آسانی امور از مرحوم نخودکی

نسخه مجرب برای رفع سختی و آسانی امور از مرحوم نخودکی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به نسخه مجرب برای رفع سختی و آسانی امور از مرحوم نخودکی پرداخته ایم. برای رفع سختی ها و آسان شدن امور زندگی و امور مادی و معنوی دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

نسخه مجرب برای رفع سختی و آسانی امور از مرحوم نخودکی,دستورالعمل مجرب برای آسان شدن امور مادی و معنوی از مرحوم نخودکی,دستورالعمل آسان شدن امورات مادی,دستورالعمل برای آسان شدن کارهای معنوی,ذکر و دعای آسان شدن  امور مادی و معنوی,بهترین دستورالعمل برای گشیاش امور مادی و معنوی,قوی ترین دستورالعمل برای امورات مادی و معنوی,نسخه و دستور قوی برای تسهیل در امورات,بهترین دستورالعمل برای گشایش کارها,دستورالعمل قرآنی مخصوص مشکل گشایی از امور مادی و معنوی

نسخه مجرب برای رفع سختی و آسانی امور از مرحوم نخودکی

جهت امور مادی و معنوی مرحوم شیخ حسنعلی اصفهانی نخودکی (الیه الرحمه)مرتاض بزرگ اسلام دستوری فرموده اند که بارها بنده و دیگران تجربه نمودیم و نتایج بسیار عالی گرفتیم .

دستور این است:

شبهای جمعه (پنج شنبه شب)بعد از نماز عشا بلافاصله یک بار سوره یاسین خوانده وسپس ۱۱۰ صلوات فرستاده و ثواب این عمل رابه روح مومنین وادی السلام نجف هدیه کنید که اثری عظیم دارد.

برگرفته از سایت دعاشفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *