خانه / دعای رزق و روزی / نوشتن دعای ثروت و رزق مجرب

نوشتن دعای ثروت و رزق مجرب

امروز می خواهیم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت هاروس گره گشایی با عنوان نوشتن دعای ثروت و رزق مجرب شرح دهیم که سبب می شود در زندگی به رزق و روزی فراونی برسید و از مشکلات مالی عبور کنید.

نوشتن دعای ثروت و رزق مجرب
نوشتن دعای ثروت و رزق مجرب

نوشتن دعای ثروت و رزق مجرب,دعای رزق و روزی در مغازه,دعاي رزق و روزي فراوان,دعای رزق و روزی فراوان فوری,دعای رزق و روزی فراوان صوتی,دعای رزق و روزي فراوان,دعاي رزق و روزی فراوان,دعا رزق و روزی فراوان,دعای رزق وروزی قوی نی نی سایت,دعای رزق وروزی قوی و فوری,دعای رزق روزی قوی,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعا رزق روزی قوی,دعا رزق و روزی قوی,نوشتن دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق و روزی و گشایش کار 

نوشتن دعای ثروت و رزق مجرب

“کرسی” را همان جسم بزرگ کیهانی دانسته‌اند که تمام اجزائی که در آسمان و زمین است در آن جای می‌گیرد. از حضرت علی(علیه‌السلام) نقل شده است که آسمان و زمین و تمام موجودات در داخل این کرسی قرار گرفته‌اند که هماره چهار فرشته به اذن خداوند آن را حمل می‌کنند.

یکی از دستوراتی که برای برآورده شدن حاجات وارد شده دستورالعملی است که حضرت علی (علیه‌السلام) آن را مرقوم فرمودند و آن را “طلسم عظیم‌القدر” می‌نامند که آیة‌الکرسی  یکی از اجزای این طلسم بزرگ می‌باشد.

از حضرت علی (علیه‌السلام) روایت شده است که فرمودند: « هرکس الله اکبر را 50 مرتبه ، بسم الله الرحمن الرحیم را 10 مرتبه و آیة‌الکرسی، سوره اخلاص، سوره ناس و فلق را یک‌بار بنویسد و آن را بر بازوان خود ببندد آن طلسم بزرگی است که هر سؤال و خواهشی داشته باشد خداوند به او مرحمت خواهد کرد.»

 

آیة‌الکرسی منشأ خیر و برکتی است که خداوند تبارک و تعالی توسط حضرت رسول اکرم در سوره مبارکه بقره به انسان عطا فرموده است و خداوند می‌فرماید: این آیه عظیم‌الشأن و با برکت را به بندگانم هدیه می‌کنم و به همین دلیل است که پیغمبر عزیز ما به پیروانش توصیه می‌کند که آیة‌الکرسی را مورد توجه خاص خود قرار دهند و تلاوت کنند تا از منشأ خیر و برکت آن بهره بگیرند.

در کتاب الدرالمنثور ج1، ص 323 از عایشه همسر رسول اکرم(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌) روایت شده است که: حضرت رسول اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) می‌فرماید: خیر و برکت شما با خواندن آیة‌الکرسی افزونی می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *