خانه / دعا / دعا های محبت زن و شوهر سریع الاجابه

دعا های محبت زن و شوهر سریع الاجابه

دعا های محبت زن و شوهر سریع الاجابه

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین هاروس، به شما عزیزان گره گشای اسلامی می آموزیم که در واقع برای ایجاد محبت و بهبود روابط استفاده می شود و ان شاء الله شما هم از خواندن آن نتایج لازم را می گیرید.

دعا های محبت زن و شوهر سریع الاجابه
دعا های محبت زن و شوهر سریع الاجابه

دعا های محبت زن و شوهر سریع الاجابه,دعای مهر و محبت قوی سریع التاثیر,دعا مهر و محبت قوی,دعا مهر و محبت قوي,دعای مهر و محبت شدید,دعای مهر و محبت از آیت الله بهجت,دعای مهر محبت با میخ,دعای مهر محبت شدید از راه دور

دعا های محبت زن و شوهر سریع الاجابه

برای رفع بد دهنی و بدرفتاری شوهر ، دعای قرآنی زیر را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در منزل نگهدارد. شوهرش مهربان و خوش رفتار خواهد شد :

(بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ وَ اِنِ امْرَاَتُ خٰافَتْ مِنْ بَعْلِها نُشُوزاً اَوْ اِعْراضاً فَلا جُناحَ عَلَیهِما اَنْ یُصْلِحا بَیْنَهُما صُلْحًا وَ  الصُّلْحُ خَیْرٌ اَللّٰهُمَّ اَصْلِحْ بَیْن (در اینجا نام مرد و نام مادرش را بنویسد) بِحُبِ (نام زن  و مادرش را در اینجا بنویسد) یٰا اَللّٰهُ یٰا اَللّٰهُ بِحَقِّ هٰذِهِ الْحُرُوفِ بِرَحْمَتِکَ یٰا اَرْحَمُ الرّٰاحِمینَ .)

دعا های جلب محبت

برای محبت جمیع خلایق و جلب القلوب ، در ظهر روز جمعه آیات شریفه ذیل را بر سه تکه پارچه (یکی سبز و یکی سرخ و یک زرد) بنویسد و با خود نگهدارد. در بین خلایق محبوب خواهد شد و عزت می یابد.

وإِن یُرِیدُواْ أَن یَخْدَعُوکَ فَإِنَّ حَسْبَکَ اللّهُ هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ ﴿۶۲﴾ وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنفَقْتَ مَا فِی الأَرْضِ جَمِیعًا مَّا أَلَّفَتْ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ﴿۶۳﴾

 

برای حجاب العین دشمن و امنیت از آسیب اعداء رقبا ، ذکر شریف (یا قوی) را بر چهل تکه ریزه نان بخواند و آنها را به مرغ بخوراند ، از شر و آسیب دشمنش ایمن میشود. این دستورالعمل مجرب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *