خانه / تعبیرخواب / تعبیر خواب آشپز و آشپزی کردن – تعبیر آشپزی برای مهمان در خواب

تعبیر خواب آشپز و آشپزی کردن – تعبیر آشپزی برای مهمان در خواب

تعبیر خواب آشپز و آشپزی کردن – تعبیر آشپزی برای مهمان در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی هاروس تعبیر خواب آشپز و آشپزی کردنتعبیر آشپزی برای مهمان در خواب را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تعبیر خواب کامل آشپزی کردن و پختن آش و پختن غذا و پختن کباب روی زغال و اجاق و آشپزی کردن در آشپزخانه و اخراج کردن آشپز …

تعبیر خواب آشپز و آشپزی کردن – تعبیر آشپزی برای مهمان در خواب
تعبیر خواب آشپز و آشپزی کردن
تعبیر خواب آشپزی دیگران,تعبیر خواب آشپزی چیست,تعبیر خواب آشپزی مرده,تعبیر خواب آشپزی در مسجد,تعبیر خواب آشپزی از امام صادق,تعبیر خواب آشپزی با مرده

تعبیر خواب آشپزی کردن, تعبیر آشپزی برای مهمان در خواب:

تعبير خواب آشپزی به روايت آنلی بیتون: اگر خواب ببینید گوشت می‌پزید، علامت آن است که وظیفه‌ای دوست داشتنی به شما واگذار خواهد شد و دوستان بزودی به دیدار شما خواهند آمد. اگر در خواب گوشتی در حال پختن ببینید، نشانه آن است که با خود خواهی و توقعات بیش از اندازه به اطراف می‌نگرید.

تعبير خواب آشپزی به روايت لیلا برایت:دیدن آشپزی در خواب، علامت داشتن اوقات خوش است.اگر دیدید که آشپزى را اخراج مى کنید، بیانگر آن است که دزدها اموال شما را خواهند ربود.اگر خودتان آشپز بودید، بدانید که لحظات بسیار خوب را پیش رو خواهید داشت.

تعبير خواب آشپزی به روايت لوک اویتنهاو: تعبیر خواب آشپزی: میهمانی شاد دیدن رویای آشپزی، برای زنان، علامت نداشتن حامی و اینکه باید از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند.

آشپز در خواب نماد نیمه فعال و عملگرای طبیعت ماست که می‌تواند جنبه‌های غیر قابل هضم یک وضعیت یا رابطه را به چیزی رضایت بخش تبدیل کند، حس مسئولیت خوراک دادن به خانواده، نیاز یا توان پرورش خود و فراهم آوردن نیازهای جسمانی، عاطفی، روانی و معنوی خویشتن همگی مربوط به دیدن رویاهایی مانند آشپزی و پخت و پز است.

تعبير خواب آشپزی به روايت ابن سیرین:اگر ببینی آتش روشن کرده‌ای تا حلوا بپزی، یـعـنـی به تو حرف خوب و پسندیده‌ای می‌زنند .

اگر ببینی برای کباب و بریان کردن چیزی آتش روشن کرده و آن را کباب نموده و خورده‌ای، یـعـنـی به اندازه آن با غم و اندوه به تو رزق و روزی می‌رسد.

اگر ببینی زیر دیگی که داخلش گوشت یا چیز دیگری است، آتش روشن کرده‌ای، یـعـنـی کاری انجام می‌دهی که به خاطر آن به «کدبانو» سود و منفعت می‌رسد، ولی اگر غذائی در آن دیگ نباشد، یـعـنـی به خاطر آن کار دچار غم و ناراحتی می‌شوی.

اگر ببینی در حال پختن چیز خوش‌طعمی هستی، یـعـنـی از «پادشاه» به تو سود و منفعت می‌رسد، ‌‌‌‌‌ ولی اگر بدمزه و ناخوشایند باشد تعبیرش برعکس حالت قبلی می‌باشد

تعبير خواب آشپزی به روايت جابر مغربی:

جابر مغربی می‌گوید:اگر ببینی چیز خوردنی را روی آتش میپزی و می‌خوری، یـعـنـی حرف‌های خوب و خوش میشنوی.

برگرفته از ملکوت786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *