خانه / بخت گشایی / دعایی برای آسانی ازدواج و جواب مثبت گرفتن در خواستگاری

دعایی برای آسانی ازدواج و جواب مثبت گرفتن در خواستگاری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای آسانی ازدواج و جواب مثبت گرفتن در خواستگاری  پرداخته ایم. برای ازدواج با فرد مورد نظر و آسان شدن امور ازدواج دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای آسانی ازدواج و جواب مثبت گرفتن در خواستگاری ,دعایی مجرب برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری و ازدواج با فرد مورد نظر کاملا تضمینی,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی,دعای گشایش بخت فوری و سریع,دعای گشوده شدن بخت سریع و آسان,دعایی قوی برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری,سوره قرآنی قوی و تاثیرگذار برای بخت گشایی

دعایی برای آسانی ازدواج و جواب مثبت گرفتن در خواستگاری 

دعای آسان شدن ازدواج

دختری که خواستگار ندارد یا مشکل ازدواج دارد و ازدواجش سرنمیگیرد (به هر نحو که باشد) سوره مبارکه طه را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب پاک حل کند . قدری از آب بنوشد و همچنین صورت خود را با آب بشوید. ازدواجش بسیار آسان و نیک خواهد شد.

جواب مثبت گرفتن در خواستگاری – دعای ازدواج با فرد مورد نظر

برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری ، سوره مبارکه طه را بنویسد و در پارچه سبز قرار دهد و با خود به همراه نگهدارد ، حتما جواب خواستگاری اش مثبت خواهد بود و به حاجتش خواهد رسید.

راضی شدن خانواده به ازدواج :

برای راضی شدن خانواده به ازدواج (خانواده دختر یا پسر هر کدام که مد نظر باشد فرقی ندارد) ذکر شریف (یا آخر) را به تعداد یکصدوده مرتبه پس ازهر نماز قرائت کند. مجرب و موثر است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *