خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای افزایش محبت و عشق و علاقه بین دو شخص

دعایی برای افزایش محبت و عشق و علاقه بین دو شخص

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای افزایش محبت و عشق و علاقه بین دو شخص پرداخته ایم. برای جلب محبت و علاقه و افزایش عشق میان دو نفر دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای افزایش محبت و عشق و علاقه بین دو شخص,دعای انداختن مهر و محبت بین دو شخص,دعای مخصوص مهر و محبت قوی,دعای تضمینی برای افزایش محبت,دعای قرانی برای مهر و محبت,دعای محبت مثل لیلی و مجنون,بهترین دعای ایجاد عشق و محبت

دعایی برای افزایش محبت و عشق و علاقه بین دو شخص

دعای زیر را 444 مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا میل کند.

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

2. اگر زن و شوهری با یکدیگر بحث و جدل کردند به طوری که دوست نداشتند حتی یکدیگر را بنگرند و بر سر مواضع خود پافشاری نمودند باید یک نفر واسطه گردد و دعای زیر را برای آنان بخواند.

ذکر یا وَدود را بر دو تکه شیرینی یا قند یا نبات یا لیوانی شربت و یا زولبیا بامیه بخواند و به آن ها دهد تا بخورند.

یک بار سوره واقعه را بر دو عدد شیرینی یا آب نبات یا زولبیا بامیه بخواند و بعد از آندعای زیر را قرائت کند و شیرینی را به آنها بدهد تا بخورند.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

نکات مهم :

به جای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش و به جای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش را بگویید.

در دستور دوم دعا را بر شربت و چیزهای مایع نخوانید اما در دستور اولی می توانید دعا را بر روی مایعات و شربت بخوانید.

یک مرتبه صلوات و خواندن سوره نسا پس از آن یازده بار صلوات به نیت مهر و محبت و رفع کدورت بسیار موثر است و موجب حل اختلاف بین زن و مرد می شود.

خواندن دعای زیر 11 مرتبه به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است .

( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *