خانه / ابطال طلسم / دعایی قرآنی برای باطل کردن سحر و طلسم ازدواج

دعایی قرآنی برای باطل کردن سحر و طلسم ازدواج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی قرآنی برای باطل کردن سحر و طلسم ازدواج پرداخته ایم. برای ابطال سحر و جادوی ازدواج دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی قرآنی برای باطل کردن سحر و طلسم ازدواج,دعای باطل طلسم ازدواج,دعای رفع سحر و جادو ازدواج,دعای از کار انداختن طلسم ازدواج,دعای دفع جادو و سحر ازدواج,دعای باطل السحر و طلسم ازدواج,سحر و طلسم ازدواج دختران و پسران,اذکار و ادعیه باطل سحر و طلسم ازدواج

دعایی قرآنی برای باطل کردن سحر و طلسم ازدواج

اگر از سحر می‌‌ترسید زیاد قرآن بخوانید مخصوصا آیة الکرسی و سوره‌‌هایی که اول آن ها با «قل» شروع می‌‌شود

مانند:

«قل هو الله أحد..»، « قل أعوذ برب الناس..»، « قل أعوذ برب الفلق..» و « قل یا أیها الکافرون »

را بخوانید

از دعاهایی که برای باطل شدن سحر در مفاتیح الجنان ذکر شده استفاده کنید.

و نیز براي آنکه خداوند زمينه ازدواج شما را فراهم کند و خواستگار مناسب پيدا شود، چند جمعه پشت سر هم نماز حضرت زهرا(سلام الله عليها) را به همين نيت بخوانيد

و زياد دعا کنيد و قرآن زياد بخوانيد، إن شاء الله زمينه ازدواج شما فراهم مي شود.

همچنين به دستور زیر که یکی از بزرگان معاصر فرموده عمل کنید.

نمازها، مخصوصاً نماز صبح را اوّل وقت بخوانيد

و بعد از نماز صبح دست راست را روى سينه بگذرايد

و هفتاد مرتبه «يا فتّاح» بگوييد.

سپس 110 مرتبه صلوات بفرستيد.

و هر وقت گرفتار ناراحتى فكرى شديد ذكر «لا حول و لا قوّة الّا بالله» را زياد بگوئيد

اين برنامه را تا چهل روز ادامه دهيد

إن شاء الله مشكل شما برطرف خواهد شد.

سحر و چشم زخم در آیات و روایات

در آیات و روایات به سحر و چشم زخم اشاره شده است.

به عنوان مثال :

آیة 102 سورة مبارکه بقره که اشاره به نوعی از سحر است که دارای اثر باشد.

یا آیه 116 سورة مبارکه اعراف اشاره به نوع دیگری از سحر دارد که اصطلاحاً به آن شعبده می گوئیم

یا آیة 51 سورة مبارکه قلم که اشاره به چشم زخم دارد.

در روایات نیز به این دو مقوله اشاره شده

یکی از جامع ترین و کامل ترین آنها روایتی است که امام صادق علیه السّلام در جواب به سؤال زندیق مصری که از حقیقت سحر سؤال کرده بود فرمودند که در این روایت به انواع سحر نیز از زبان امام اشاره شده.

تمام این ها نشانگر این امر است که سحر و جادو و چشم زخم اموری هستند که دارای واقعیت می باشند اما غیر عادی اند دربارة چشم زخم نیز بعضی علما معتقدند که بعضی از چشم ها نوعی اشعه از خود بیرون می دهند که این اشعه یک اثر سوئی را وارد اشیاء می کند.

پس از ذکر این مقدمه کوتاه و آشنایی با جایگاه سحر و چشم زخم توجه شما را به دو نکتة مهم جلب می کنیم که:

(1) نمی توانیم هر چیزی را بلافاصله به جادو و چشم زخم نسبت دهیم و یا با هر مشکلی که در زندگی مواجه شدیم آن را معلول جادو و چشم زخم بدانیم بلکه ابتدا باید علل و عوامل عادی آن را بررسی کنیم چرا که بسیاری از مشکلات ما ریشه در عوامل طبیعی دارد و موارد بسیار اندکی شامل جادو و چشم زخم می شود.

(2) اعتقاد به این مسأله که من جادو شده ام یا چشم خورده ام یا کسی بخت مرا بسته خود از موانع پیشرفت انسان در زندگی است. زیرا با این پندار و پیشینة ذهنی شخص به گونه ای در زندگی عمل می کند که تمام اعمالش تابع این عقیده اش است و این باعث می شود که انسان به بهانة جادو شدن یا چشم خوردن دست از سعی و تلاش زندگی بردارد و تمام مشکلات خود را معلول این دو مقوله بداند در صورتی که خداوند متعال انسان را مختار آفریده و امر به تلاش و کوشش نموده است.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *