خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی قوی برای یافتن دفینه و پیداکردن محل گنج

دعایی قوی برای یافتن دفینه و پیداکردن محل گنج

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی قوی برای یافتن دفینه و پیداکردن محل گنج پرداخته ایم. برای پیداکردن و یافتن محل گنج و دفینه دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی قوی برای یافتن دفینه و پیداکردن محل گنج,دعای قوی جهت یافتن محل دفینه – دعای پیدا کردن مکان گنج,دعای مخصوص یافتن محل گنج,دعای مجرب پیدا کردن دفینه,بهترین دعای گنج یابی,قویترین دعای دفینه یابی,دعای تضمینی جهت پیدا کردن محل گنج,دعای موثر و قوی دفینه یابی,مجرب ترین دعای مخصوص یافتن مکان گنج,دعای یافتن زیرخاکی,دعای یافتن عتیقه در زیر زمین

دعایی قوی برای یافتن دفینه و پیداکردن محل گنج

از علمای صوفیه نقل است که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه می رود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه است.
همچنین اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود وسه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره ای بر زمین رسم کرده و داخل آن دایره نشسته وچمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّهٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ(۵٩انعام)اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ(۶۴یوسف)

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *