خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی مجرب برای رفع گرفتاری و مشکلات و سختی ها

دعایی مجرب برای رفع گرفتاری و مشکلات و سختی ها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب برای رفع گرفتاری و مشکلات و سختی ها پرداخته ایم. برای رفع گرفتاری و مشکلات و بلایا دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای رفع گرفتاری و مشکلات و سختی ها,دعای رفع مشکلات شغلی,دعای رفع گرفتاری و سختی شغلی,دعای رهایی از بیکاری و یافتن شغل,دعای نجات از گرفتاری های شغلی,دعای خلاص شدن از گرفتاری های شغلی,دعای مخصوص یافتن شغل و رفع بیکاری,طلسم قوی و مجرب رفع گرفتاری,طلسم تضمینی برای مشکلات شغلی,طلسم گرفتاری و سختی شغلی,طلسم رفع سریع بیکاری

دعایی مجرب برای رفع گرفتاری و مشکلات و سختی ها

رفع گرفتاری ها با استغفار :

ذکر مجرب از بهجت برای رفع گرفتاری اشتغال و ازدواج و … :

زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید: «أستغفر الله»،

هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن ها پیش نیاید و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید.

در روایات با هر سه لفظ آمده است که اگر کسى ملازم استغفار باشد یا پیوسته استغفار کرد یا زیاد استغفار نمود، خداوند او را از هر همّ و غمى رها مى کند و از هر تنگنایى راه برون رفت براى وى قرار می دهد و از جایى که گمان نمى برد روزى اش مى دهد.

ان شاء الله که بهره گیری از این ذکر ، از مشکلات خارج شده و زندگی سعادتمندی را داشته باشید.

شخصی از آیة الله بهجت (ره) پرسید:

دست به هر شغلی می زنم، ناکام می شوم؛ برای بهبودی درآمد و زیاد شدن روزی چه کنم؟

توبه و استغفار همان طلب آمرزش است؛ به هر ترتیب ما انسان هستیم و در معرض گناه، خطا و اشتباه هستیم و خداوند راه بازگشت را در هر لحظه ای برای ما باز کرده است و همواره امید به رحمت و بخشش خدا هست.

خداوند متعال در سوره نساء می فرماید:

«وَ مَنْ یعْمَلْ سُوءاً أَوْ یظْلِمْ نَفْسَهُ ثُمَّ یسْتَغْفِرِ اللَّهَ یجِدِ اللَّهَ غَفُوراً رَحیما

و هر کس کار بدی کند، یا بر خویشتن ستم ورزد، سپس از خدا آمرزش بخواهد، خدا را آمرزنده مهربان خواهد یافت.

همچنین خداوند از استغفار به عنوان یک خصیصه مثبت یاد می کند و می فرماید:

«وَ الَّذینَ إِذا فَعَلُوا فاحِشَةً أَوْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ ذَکرُوا اللَّهَ فَاسْتَغْفَرُوا لِذُنُوبِهِمْ وَ مَنْ یغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ اللَّهُ وَ لَمْ یصِرُّوا عَلی ما فَعَلُوا وَ هُمْ یعْلَمُونَ»؛

«و آنان که چون کار زشتی کنند، یا بر خود ستم روا دارند، خدا را به یاد می آورند و برای گناهانشان آمرزش می خواهند و چه کسی جز خدا گناهان را می آمرزد؟ و بر آنچه مرتکب شده اند، با آن که می دانند که گناه است، پافشاری نمی کنند.»

و در روایات فرموده اند “

استغفار بهترین و برترین دعا است و تا می توانید استغفار کنید.

خداوند در آیه 5 سوره منافقون درباره برخی از این افراد که وضعیت شان خیلی خراب تر است چنین می فرماید:

وَ إِذا قیلَ لَهُمْ تَعالَوْا یَسْتَغْفِرْ لَکُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُؤُسَهُمْ وَ رَأَیْتَهُمْ یَصُدُّونَ وَ هُمْ مُسْتَکْبِرُون

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *