خانه / برای محبت شدید / دعایی مجرب جهت رفع سردرد و ایجاد مهر و محبت شدید

دعایی مجرب جهت رفع سردرد و ایجاد مهر و محبت شدید

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی مجرب جهت رفع سردرد و ایجاد مهر و محبت شدید پرداخته ایم. برای ایجاد عشق و علاقه و محبت شدید در قلب شخص مورد علاقه دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب جهت رفع سردرد و ایجاد مهر و محبت شدید,دعای مجرب برای رفع سردرد و رفع جنون و جهت ایجاد عشق و محبت,دعای رفع سردرد,دعای مجرب درمان سردرد,دعای تضمینی رفع جنون,دعای قوی برای عشق و محبت

دعایی مجرب جهت رفع سردرد و ایجاد مهر و محبت شدید

جهت رفع سردرد

جهت رفع سردرد و میگرن آیات [۱تا ۵] سوره مریم و آیه[۲۹] سوره فتح را قرائت کند انشاالله رفع خواهد شد

دعای رفع سردرد

نجاشى پادشاه حبشه سردرد داشت. از پیغمبر (صلی الله علیه وآله) مدد خواست حضرت این حرز را براى او نوشت که شب در کلاه خود بگذارد:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبِینُ شَهِدَ اللهُ الاْیَهَ لِلَّهِ نُورٌ وَحِکْمَهٌ وَعِزٌّ وَقُوَّهٌ وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَهٌ وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَهٌ. یَا مَنْ لاَ یَنَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى کَلِیمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِیسَى رُوحُ اللهِ وَکَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِیُّهُ وَصَفْوَتُهُ (صلی الله علیه وآله). اسْکُنْ سَکَّنْتُکَ بِمَنْ یَسْکُنُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالاَْرْضِ وَبِمَنْ سَکَنَ لَهُ مَا فِی اللَّیْلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّیحَ تَجْرِی بِأَمْرِهِ رُخاءً حَیْثُ أَصابَ وَالشَّیاطِینَ کُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِیرُ الاُْمُور».

«به نام خداوند بخشنده و مهربان. خدایى جز خداوند فرمانرواى حق آشکار نیست براى خداست نور و حکمت و عزت و نیرو و برهان و قدرت و سلطان و رحمت. اى آن که نمى‌خوابد، خدایى جز خداى یگانه نیست. ابراهیم(علیه السلام) دوست خداست، خدایى جز خداى یگانه نیست. موسى(علیه السلام) کلام خداست خدایى جز خداى یگانه نیست. عیسى (علیه السلام) از روح خداست و اراده ى اوست، خدایى جز خداى یگانه نیست. محمّد (صلی الله علیه وآله) فرستاده و برگزیده‌ى خداست.

اى درد آرام شو، تو را آرام کردم به یارى آن کس که هر چه در آسمان‌ها و زمین است. براى او آرام و قرارى گیرند و به یارى کسى که آن چه در شب و روز است و براى او آرامند و او شنواى دانا است. پس باد را رام سلیمان کردیم که به نرمى هر جا که قصد مى‌کرد به فرمان او مى‌رفت و نیز شیاطین را که بنّا و غواص بودند. آگاه باش که بازگشت امور به سوى خداست».

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *