خانه / دعای دفع بلا و مشکل / دعا در امان ماندن از خطرات بلا ها و مشکلات سخت و بزرگ

دعا در امان ماندن از خطرات بلا ها و مشکلات سخت و بزرگ

در صورتی که درگیر مشکلات، بیماری ها و امراض سخت هستید. اگر می خواهید از خطرات، گره ها و سختی ها در امان بمانید. پیشنهاد ویژه ای برای شما خواهیم داشت. بدون فوت وقت دعا در امان ماندن از خطرات بلا ها و مشکلات سخت و بزرگ را بخوانید که حاجت خیر حاصل می شود.

,دعای دفع خطرات,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر احتمالی,دعای دفع خطر و بلا,دعای دفع بلایا و خطرات,دعای دفع خطر دشمن,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر

دعا در امان ماندن از خطرات بلا ها و مشکلات سخت و بزرگ

دعا در امان ماندن از خطرات بلا ها و مشکلات سخت و بزرگ,دعای رفع خطر زلزله,دعای رفع خطر وبلا,دعاي رفع خطر,دعای رفع خطر در سفر,دعا رفع خطر,دعای رفع خطر و بلا,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا رفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای دفع خطر دشمن

دعا در امان ماندن از مشکلات بزرگ

امام صادق (علیه السلام) فرمود: هرگاه از شر کسی خائف و بیمناکی این دعا را بخوان:

« اللهُمَّ اِنَّکَ لا یَکفِی مِنکَ اَحَدٌ وَ اَنتَ تَکفِیُ مِن کُلِّ اَحَدٍَ مِن خَلقِکَ ؛ فَاکفِنی شَرَّ (نام فرد شرور آورده شود)». 

«بار خدایا، هیچ کس شر تو را باز نمی گرداند، و تو شرّ همگان را باز می گردانی؛ خدایا شر (فلانی) را از من بازگردان.»

امام صادق(عليه السلام) نقل مي کند که دو برادر به خدمت پيامبر اكرم(صلي الله عليه و آله) شرفياب شدند و به ايشان گفتند: مى خواهيم براى تجارت به شام برويم. به ما بياموز که براي حفظ خود چه بخوانيم. پيامبر به آنان فرمود: هر گاه در بستر قرار گرفتيد، ابتدا تسبيح فاطمه و سپس آية الكرسى را بخوانيد كه حتما تا بامداد از هر چيز در امان خواهيد ماند.

آنها در مسير چنين کردند و غارتگران نتوانستند به آنها آسيبي برسانند. اين قضيه به گونه اي رخ داد که دزدان نيز از درماندگي خود شگفت زده شدند و جريان را از آنها پرس و جو کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *