خانه / دعای باطل سحر قوی / دعا های دفع سحر و طلسم بیماری ها مجرب

دعا های دفع سحر و طلسم بیماری ها مجرب

دعا های دفع سحر و طلسم بیماری ها مجرب

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشا های اسلامی شرح دهیم که سبب می شوند از سحر و جادویی که باعث بیماری های سخت شده است در امان مانده و نجات پیدا کنید.

دعا های دفع سحر و طلسم بیماری ها مجرب
دعا های دفع سحر و طلسم بیماری ها مجرب

دعا های دفع سحر و طلسم بیماری ها مجرب,دعای دفع طلسم,دعای دفع طلسم و جادو,دعای دفع طلسم دفینه,دعای دفع طلسم و چشم زخم,دعای دفع طلسم همزاد,دعای رفع طلسم ازدواج,دعاي دفع طلسم و جادو,دعاي دفع طلسم,دعای دفع طلسم گنج

دعا های دفع سحر و طلسم بیماری ها مجرب

(در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.)
همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد. درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *