خانه / بخت گشایی / روش ختم سوره احزاب برای ازدواج و داشتن خواستگار خوب

روش ختم سوره احزاب برای ازدواج و داشتن خواستگار خوب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به روش ختم سوره احزاب برای ازدواج و داشتن خواستگار خوب پرداخته ایم. برای ازدواج و آمدن خواستگار خوب دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

روش ختم سوره احزاب برای ازدواج و داشتن خواستگار خوب,سوره احزاب برای ازدواج,سوره احزاب جهت ازدواج فوری,سوره احزاب بخت گشایی و ازدواج,روش و نحوه ختم سوره احزاب برای ازدواج,دستورالعمل ختم سوره احزاب جهت ازدواج,خواص و فضیلت سوره احزاب برای ازدواج

روش ختم سوره احزاب برای ازدواج و داشتن خواستگار خوب

گاهی خواستگار زنان بسیار کم می شود برای رفع این مشکل سوره (احزاب) را بر روی کاغذ نوشته در قوطی در بسته قرار داده و در منزل بگذارد.خواستگاران فراوان خواهند شد.

لطفا برای نوشتن سوره احزاب به موارد زیر دقت داشته باشین :

قبل از نوشتن ذکر یا حفیظ یا حافظ یا وکیل یا متین رابگو و بر هر سمت خودت فوت کن و بعد ۳ بار ایه الکرسی را تلاوت کن و بر تمام جهات فوت کن و بعد شروع به نوشتن کن

موقع نوشتن سوره نباید پریود باشین و سعی کنین در تاریخ های زیر روبه قبله نشسته و حتی الامکان از اذان صبح تا طلوع افتاب بنویسد

۲۵ و ۲۹و ۳۰ مرداد و ۱و ۵و ۶و ۸و۲۶و ۲۷و ۲۹شهریور

(بهترین زمان برای نوشتن نیمه اول ماه قمری و روزهای یکشنبه و پنج شنبه و جمعه )

البته روایت دیگری هم وجود دارد:

از امام صادق (ع) :

عصر جمعه سورهء احزاب را با مداد نوشته در کاغذ و سپس آن را در یک تکه از لباسهای که دختر استفاده میکرده بگذارید و آن را درون کوزه یا ظرف در بسته ای گذاشته ودر گوشه ای از خانه ای که دختر در آن هست ، قرار دهید پس از مدت کوتاهی به شوهر می رود .

علاوه بر تاثیر زیاد این دعا برای ازدواج خواندن این دعا برای براورده شدن حاجات نیز موثر است

به طوری که هر کس در نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه 56 سوره احزاب ان الله و ملائکه… را قرائت کند

و بعد بگوید:

اللهم صل علی محمد النبی و ذریته

خداوند هفتاد حاجت او را در دنیا و سی حاجت را در اخرت براورده خواهد کرد.

سفارش به تهیه این دعا برای ازدواج و گشایش بخت نیز بسیار است و روایت و تفاسیر معتبری از ائمه و معصومین در کتابهای مختلف درمورد استفاده از این دعا برای گشایش بخت و ازدواج وجود دارد.

نوشتن سوره احزاب برای بخت گشایی بر روی پوست آهو بسیار سفارش شده و معروف است.

البته باید به این نکته توجه داشت که شاید موانعی و سخت گیری هایی از خانواده ها و خود افراد باعث بروز مشکلات و تاخیر در امر ازدواج میشود و اول از همه باید این مشکلات را برطرف کرد و بعد به دنبال یک دعا برای گشایش بخت مانند نوشتن سوره احزاب برای ازدواج بود.

به فرموده امام صادق (ع) در مورد خواص این دعا برای ازدواج:

اگر دختری موفق به ازدواج نشده است این سوره را با رعایت آداب بر پوست آهو بنویسد و درون یک قوطی سربسته در خانه دختر پنهان نمایند.

با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و میتواند از این دعا برای گشایش بخت خود استفاده کند و نه برای یک دختر بلکه این دعا برای گشایش بخت تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعا برای ازدواج است.

(تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۸-البرهان)

با توجه به اینکه درمورد فواید این دعا برای ازدواج روایت مستقیم از زبان امام صادق (ع) و حضرت محمد (ص) و دیگر علما بیان شده است میتوان نتیجه گرفت این دعا، بهترین دعا برای بخت گشایی است و قطعا نوشتن سوره احزاب برای ازدواج تاثیر زیادی بر سرعت بخشیدن به امر ازدواج خواهد داشت و نه تنها این دعا برای ازدواج دختران مفید است و باعث افزایش میل و رغبت پسران به ازدواج نیز خواهد شد.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *