خانه / دسته‌بندی نشده / دعایی برای جلب مهر و محبت شوهر و افزایش محبت بین زوجین

دعایی برای جلب مهر و محبت شوهر و افزایش محبت بین زوجین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار هاروس به دعایی برای جلب مهر و محبت شوهر و افزایش محبت بین زوجین پرداخته ایم. برای افزایش و ایجاد مهر و محبت بین زن و شوهر دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی برای جلب مهر و محبت شوهر و افزایش محبت بین زوجین,دعای خوب شدن اخلاق شوهرم,دعایی برای افزایش محبت شوهرم,دعایی برای جلب محبت شوهرم,دعای زیاد شدن محبت شوهرم,دعای تسخیر قلب شوهرم,دعای افزایش محبت شوهر به زن,دعایی مخصوص مهرو و محبت شوهرم,دعایی برای جلب علاقه و توجه شوهرم,دعایی برای خوش اخلاق شدن شوهرم,طلسم افزایش محبت و عشق شوهرم

دعایی برای جلب مهر و محبت شوهر و افزایش محبت بین زوجین

زن و شوهر هر کدام وظایفی را در قبال یکدیگر دارند که انجام این وظایف می تواند محبت زن و شوهر نسبت به یکدیگر را روزافزون کند.

این وظایف عبارتند از:

احترام متقابل و اهمیت دادن به یکدیگر
فراهم کردن شرایط مناسب زندگی
همراهی با همسر در کارهای مختلف
پرهیز از بحث و مجادله های بی ثمر
توجه به خواسته های جنسی طرف مقابل
صداقت، امانت، فداکاری و گذشت

دعا محبت شوهر به زن و برعکس

444 مرتبه این دعا ی زیر را بر قطعه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا بخورد:

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید:

1001 مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.

بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

نکات مهم دعا افزایش محبت شوهر به زن و برعکس:

بجای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش و بجای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش را بگویید.

دستور مجرب مهر و محبت زن و شوهر :

در این دستور دوم نمیتوان دعا را بر شربت و چیزهای مایع خواند ولی در دستور اولی می توانید بر روی مایعات و شربت شیرین نیز بخوانید.

اگر بین زن و شوهری اختلاف باشد به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلوات فرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن یازده بار صلوات بفرستید مُحِبّ هم شوند.

برگرفته از سایت دعاسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *